פריטי לבוש מג'ינס זו אהבה ענקית של כל אישה. בכל מלתחה נשית אפשר למצוא שפע של מכנסי ג'ינס בגזרות ובדגמים שונים, ג'קטים ג'ינס לנשים וגם אקססוריז.

ג'קט ג'ינס כחול לנשים

גדלים ומידות של ג'קטים ג'ינס

כאשר רואים דגמים ייחודיים ויפהפיים של ג'קטים ג'ינס לנשים, קשה לעמוד בפיתוי וברוב המקרים האישה תשלוף את כרטיס האשראי שלה ותרכוש את הבגד שמצא חן בעיניה. החולשה לג'קטים האלו נובעת מהעובדה שאופציה זו מתאימה מעל כל בגד, זה תמיד מחמיא ויוצר שילוב מעניין.

ג'קטים ג'ינס של חנות בגדי נשים  twenty six  קיימים בגדלים שונים ובמידות שונות של אורך. הדגם הקצר ביותר הוא קרופ יפהפה הקיים בגוון תכלת בלבד. יש בו כפתורים לסגירה לכל האורך, שרוולים ארוכים וגם כיסים קטנים בפרונט. באופציה זו יש כמה קרעים קטנים במיקומים רבים ודבר זה יוצר מראה מקסים ועכשווי.

דגם דומה קיים במידה מעט ארוכה יותר עד המותניים one size  M-XS. מדובר בבד שהוא ללא קרעים ואפשר לבחור אותו בצבע שחור, תכלת או כחול.

אם אתן אוהבות ללבוש בגדי ג'ינס, כדאי לכם לראות את הקולקציית מכנסי ג'ינס DENIM שלנו באתר >

ג'קטים ארוכים מבד ג'ינס

אחד היתרונות של ג'קטים ג'ינס לנשים בדגם הארוך יותר הוא בכך שהוא מכסה את האגן ולכן נעים ללבוש אותו מעל חולצה רגילה או מעל חולצת בטן ולהשאיר את הכפתורים פתוחים. זה טרנדי, אופנתי ומאד נוח. כיוון שיש בו שטח רחב יותר של בד לאור גודלו, גם הכיסים שלו ארוכים וגדולים ולכן נוח מאד להניח בכל אחד מהם פריט בסיסי כמו טלפון סלולרי, משקפי שמש ועוד.

ג'קט ג'ינס שחור לנשים

דגמים שונים ג'קטים מג'ינס לנשים

בתחילת העונה כל אישה בוחנת את תכולת ארון הבגדים, רואה מה נשאר מהעונה הקודמת ואם היא מעוניינת להמשיך וללבוש אותו. לעיתים דגם זה אינו אופנתי ולכן היא מעדיפה להעביר אותו ולרכוש ג'קטים ג'ינס לנשים שהם מהקולקציה הנוכחית. היא יכולה לבחור דגם בצבע כחול, תכלת או שחור וזאת בהתאם לדגמים שיש ברשותה, או בהתאם לטעם האישי שלה.

זה הזמן להעשיר את האפשרויות ולרכוש ג'קטים מג'ינס לנשים של 26. סמנו את הבחירה ואנחנו נדאג שהחבילה תגיע לביתכם תוך פרק זמן קצר. 

אתם גם מוזמנות להתרשם ממבחר רחב שלנו של ג'קטים לנשים מהדגמים והקולקציות הכי חדשות ואיכותיות מחכות לכם באתר>