החורף הגיע ואיתו הרגע לסדר את ארון הבגדים שלנו עם חולצות חמות שישרתו אותנו בימים הקרים. החורף בארץ מתעתע בנו אבל כדאי תמיד להיערך מראש כדי לצאת מהבית החם עם לבוש נכון ומתאים, כמו הפוטר, בגד אשר עשוי מבד נעים ומחמם.

 

 

מלאי מוגבל

 

 

בתחילה, כדאי תמיד לגשת לחנויות עם תחילתו של החורף ואפילו קצת לפני מכיוון שרוב חנויות האופנה אינן מצטיידות במלאים גדולים של חולצות פוטר בשל העובדה שימי החורף בארץ הם מעטים, ולכן אתן יכולות למצוא את עצמכן בשלב יחסית מוקדם של החורף עומדות מול מדף עם מלאי חסר של מידות, מגוון וצבעים.

חולצת פוטר לנשים

 

איכות

 

 

תפירת הבד משפיעה מאוד על נראות החולצה ועמידותה ומעידה על האיכות שלה. כשאתן בוחנות חולצה בחנות, מתחו את הבד שלה בצדי התפר ובדקו כמה התפר עבה וצפוף. תפר עם רווחים מעיד על תפירה שאינה איכותית וייתכן שהבגד לא יחזיק מעמד לאורך כמה שנים.

 

 

הרכב הבד

 

 

לעתים, כתוצאה של הרכבי בד לא נכונים, נוצרות על הבגדים גבשושיות בד שגורמות לחולצה להיראות בלויה ולא נעימה. לכן, כדאי לרכוש חולצות פוטר אשר עשויות מלפחות 65% כותנה. את הרכב הבד אפשר לראות על תווית החולצה.

 

 

צבעים

 

 

לכל חורף יש את הצבעים הטרנדיים שלו אבל יש את אלו שהם אינם טרנד חולף ותמיד יהיו מזוהים עם העונה הקרה. בהגיעכן לחנות הבגדים, כדאי לבחור חולצות בצבעים חמים וכהים, כמו: אפור עכבר, בורדו, כחול נייבי, שחור וכו'.

חולצת פוטר אפורה לנשים

 

 

מידה

 

אומנם עונת החורף בישראל נחשבת לחמה יחסית אבל עדיין פה ושם יש ימים שהם קרים יותר מתמיד ובימים כאלו אנחנו מעדיפים ללבוש עלינו שכבה נוספת ולכן, כדאי לבחור חולצות פוטר במידה אחת מעל המידה שלנו כדי שנוכל ללבוש מתחתיה עוד שכבה או שתיים, בלי להרגיש מסורבלים וצפופים.

ההמלצה שלנו היא לשבת בבית החם, מול המחשב, עם כוס קפה רותח, ולגלוש בקטגוריות השונות של האתר שלנו לאור המבחר גדול של חולצות בצבעים ובדגמים שונים, הרכיבו לכן את הסל המתאים והזמינו ישירות אליכן הביתה.