הבגדים אותם אנו קונות הפכו להיות למצרך זול יחסית ונגיש לכולם, הנרכש בתדירות גבוהה יותר מבעבר. עם זאת, כמו מוצרים אחרים, גם לבגדים יש רמות איכות שמשפיעות על הנוחות שלהם, על העמידות שלהם וגם על עלותם. רגע לפני שאנחנו נכנסים לעונה הקרה ואתן מתחילות בסידור ארון הבגדים כבכל עונת מעבר, קבלו כמה עובדות וטיפים על מכנסי פוטר
שיעזרו לכן בשופינג העונתי ויבטיחו לכן ארון בגדים מאובזר ומוכן לימי החורף הקצרים שלנו.

ביגוד חורף
ביגוד החורף יקר יותר מביגוד הקיץ בשל הרכב הבד. ההמלצה היא תמיד לבחון את הרכב הבד ולשאוף להרכב מינימלי של  65% כותנה כשהיתרה היא פוליאסטר, בהרכב פחות מזה איכות הבגד אינה גבוהה ואם היתרה אינה פוליאסטר אז כדאי לרכוש משהו אחר. כמו כן, אם מצאתן מכנסי פוטר שאתן אוהבות, תרכשו תמיד מידה אחת מעל. בשל הרכב הבד, הבגד עלול
.להתכווץ
מכנס פוטר אדום
בדקו טוב את הפריט שאתן רוכשות ווודאו שהתפרים תקינים, אם יש רוכסן אז שהוא תקין, שיש את כל הכפתורים אם מדובר בבגד עם כפתורים וכו'. ברכישה פרונטלית בודקים זאת כבר בקופת החנות, ברכישה מקוונת כדאי לעשות זאת מיד עם הגעת ההזמנה אליכם לבית.
מכנסי פוטר חשוב לכבס לפני השימוש הראשון. לא רק כי זה נעים יותר ללבוש בגד עם הריח שלכן אלא גם מהסיבה שמכנסיים פוטר עשוי עם סיבים רבים אשר עלולים להישאר עליכם מיד אחרי הפעם הראשונה שתלבשו אותו. לכן, כדאי לכבסו פעם או אפילו פעמיים לפני הפעם הראשונה שלובשים אותו כדי להימנע מגוף מלא בסיבי בד.
היצע גדול של פריטי אופנה
כיום אפשר לחסוך את היציאה מהבית והשוטטות בין חנויות האופנה, שאת רובן כבר אפשר למצוא בחנות בגדים אונליין, עם אפשרויות רכישה אונליין מהירות ומוצלחות. האפשרות הזו כלל לא מסובכת וכל עוד תגיעו מוכנים מראש, תוכלו לבצע רכישה מוצלחת ולהיות מרוצים ממנה בדיוק כמו שאתם יוצאים מרוצים מחנות פרונטלית.
אתן מוזמנות לבצע הזמנה באתר שלנו ובעוד כמה ימים כבר תהיו בעלות מכנסי פוטר חדשים.