כל עונה מחדש את מוצאת את עצמך עומדת מול המראה ותוהה: מה יהיו הבגדים שיככבו אצלי במלתחה הפעם?

לכל עונה יש את הטרנדים שלה, הגוונים, הסגנונות, המוטיבים והאלמנטים המפתיעים והמרגשים. בחורף אי אפשר בלי הסוודרים, הז'קטים, חליפות וכמובן מעילים ולקיץ יש את השמלות המתנופפות או הצמודות בגווני גלידה, חליפות שני חלקים בטאץ' מתוחכם או קליל ואוורירי (תלוי בכך) וכמובן, שלל גופיות וחולצות T שכיף להחליף ולעשות ביניהן מיקס אנד מאץ'.

בניגוד לעולם האופנה, בעולם התכשיטים היוקרתיים המצב מעט שונה – ניקח לדוגמא את היהלומים, הם קלאסיים, על זמניים ומספיק שנבחר יהלומים איכותיים שעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, הם ילוו אותנו לנצח ויוסיפו את הקסם המבוקש להופעה.
מרילין מונרו כבר אמרה את זה לפנינו: "יהלומים הם חבריה הטובים של האישה". המינרל הקשיח המנצנץ מהווה סמל סטטוס ואלמנט מרהיב, שכל אחת מאתנו תשמח לשדרג עמו את המלתחה בדמות טבעת, עגילים או צמידי טניס חלומיים.
עכשיו המטרה היא ליצור את החיבור המאוזן והנכון בין התכשיט הנצחי לביגוד העונתי. נכנסת אל חנות בגדים ואת רוצה לייצר את השילובים הנכונים בין בגדי נשים לתכשיטי היהלומים שלך? הכתבה הזו תלווה אותך בהשגת סטיילינג מנצח.

נועז והצהרתי או רגוע ומתוחכם – הלוק שעושה הבדל

אם החלטת לבחור לעצמך חולצות ססגוניות עם הדפסים מדליקים, חצאיות בצבעים עוצמתיים, שמלות מקסי בצבעי העונה, יתכן שתרצי להמשיך את ההופעה הכובשת באמצעות תכשיטי יהלומים גרנדיוזיים או תליונים גדולים יחסית או מספר יהלומים שנותנים את הטון כמו צמיד טניס שזוהר למרחקים ושרשרת עם תליון משובץ יהלומים.
במידה והפעם בחרת לעצמך מראה רגוע יותר המבוסס על חליפות מחויטות בקווים ליניאריים מינימליסטי יחד עם מכנסיים אלגנטיות, יתכן שתעדיפי תכשיטי יהלומים מיניאטוריים וסולידיים יותר כמו עגילי יהלום קטנים או שרשרת יהלומים מעודנת.
אם המראה הוא ספורט אלגנט וחשובה לכן גם הנוחות הן בבחירת ביגוד ספורטיבי אוורירי בטאץ' מדליק, המשיכו ליהנות מהנוחות גם בדמות עגילי יהלום צמודים ובצמיד יהלומים עם שרשרת ביטחון כפולה, כדי שתדעי שאת בידיים הטובות ביותר.
לעיתים תרצי להקפיץ את הלוק היומיומי, פריטי בייסיק כמו גופיות קצרצרות צבעוניות וטייצים דווקא עם תכשיטי יהלום, עגילים, שרשרת חוליות או צמידים שיוסיפו את הברק הנחשק ויהפכו גם את ההופעה הכביכול יומיומית לבלתי נשכחת.

 

המחשוף קובע וגם אורך השרוולים

התייחסי בבחירת תכשיטי היהלומים גם לאורך הבגדים והעונתיות על מנת שיראו את תכשיטי היהלום שלך אך הם לא יגרעו גם מיופיים של הבגדים אלא יתמזגו בהרמוניה.
עומק וצורת המחשוף משחקת תפקיד. למשל, שרשרת ארוכה בסגנון אנכי תיראה טוב יותר עם חולצות בעלות מחשוף עמוק או על גבי חולצות ללא מחשוף במידה ואת מניחה אותה כשכבה נוספת על גבי הבגד, צמידי טניס ייראו לעין המתבוננת עם שרוולי כיווצים או שרוולים קצרים.
תוכלי לשלב גם בין גוון היהלומים לגוון הבגדים כמו יהלומים בגוון שמפניה טבעי שישתלבו עם חליפות בז' או יהלומים ורדרדים שיוסיפו סנוור מרהיב לבגדים בורוד נאיבי.
כנ"ל לגבי גוון האבן: אפשר להמשיך את הצבעוניות הבולטת בבגדים גם באבני החן המשולבות למשל בטבעות יהלומים, כמו אבן חן ספיר בירוק, כחול רויאל, סגול, אמרלד, רובי.
מבחינת צורניות, את יכולה בהחלט "לשבור" ביגוד בקווים ליניאריים בעגילי חישוק יהלומים שמייצרים את הזרימה המבוקשת, למשל בחליפות שני חלקים או להמשיך את הקווים הישרים בעגילים ארוכים.
צאי לשופינג בעקבות האאוטפיט המושלם ותכשיטי היהלומים – הכוכבים שמשדרגים את ההופעה!