בסתיו ובחורף, אחת האופציות הנוחות ביותר של לבוש היא סריג. זה מתאים מאד לימים שבהם לא ברור אם לאורך כל היום יהיה חמים או קריר. כאשר לובשים סריג, הגוף מחומם ובמידת
הצורך אם קר, לובשים מעל הסריג עליונית חמה.

חולצת סריג לנשים

בחירה של חולצות סריג

חולצות סריג לובשים ישירות על הגוף והן קיימות בהרבה מאד צבעים ודוגמאות. בתהליך הייצור בוחרים דגמים ייחודיים שיש בהם טקסטורות כמו של צורות הנדסיות שונות, צמות, פסים לרוחב, לאורך או גזרה אלכסונית הן בטקסטורה והן בגזרה של החולצה.

חולצות סריג קיימות בשלל צבעים וכל לקוחה יכולה לבחור מתוך ההיצע העצום את הגוון שמתאים למכנסים או לג'ינס. בדרך זו נמכרות הרבה מאד חולצות סריג בייסיק שהן באופציה של גולף מלא, גולף חלקי, בעלות צווארון מעוגל ומקצתן בעלות צווארון נוח ופתוח בצורת האות V.

שילוב של חולצות הסריג בקולקציה האישית

חולצות סריג הן עד קו הישבן, ארוכות או קצרות יותר בגזרת בטן. אפשר ללבוש אותן גם מעל חולצה דקה כמו חולצה לבנה בעלת צווארון ולהוציא החוצה את הצווארון. בדרך זו יוצרים הופעה מרשימה ביותר כאשר גם אזור החפתים בחולצה הארוכה, בולט כלפי חוץ. כל סוגי חולצות סריג בכל גוון כמו אפור, ירוק, וורוד ועוד, מתאימים מאד להימצאות מעל החולצות הדקות הלבנות והן מעניקות מראה יוצא דופן לבחורות האופנתיות.

חולצת סריג לנשים

שימוש נוסף בסריגים

סריגים קיימים גם באופציות ייחודיות כמו עליוניות מרשימות, אפודות בשלל צבעים, סוודרים, חולצות סריג עם רוכסן קטן בחלק העליון. סריגים הדוקים לגוף, סריגים רפויים, חולצות סריג עם קרעים, סריגי קומו עם מראה מיוחד בשרוולים ובייסיק גולף בשלל גוונים מדהימים ביופיים.

עם תחילת הסתיו והחורף כל אישה מעוניינת להעשיר את המלתחה שלה. כשהיא מגיעה לנושא של סריגים היא רואה הרבה מאד אפשרויות מפתיעות ואופנתיות. לעיתים די קשה לה לבחור בין האופציות הרבות.

זו הסיבה שכדאי לבחון את ההיצע הגדול שקיים כאן באתר האינטרנט, אם את מעוניינת לרכוש פריטים מסוימים סמני אותם ואנחנו נדאג לשליחות מהירה לפתח ביתך.