כל אחת מוצאת את החיבור שלה לחולצה מסוימת אשר מעניקה לה את האפשרות לבחור את מי שהיא רוצה להיות עם החופש שלה להרגיש הכי בנוח והכי יפה. יש מגוון רחב של חולצות ארוכות לנשים, כמו: חולצות בייסיק או חולצות טי שירט קלאסיות, חולצות עם צווארון וי או מעוגל, חולצות קרופ או אוברסייז ועוד שפע של גזרות אשר משתלבות בצורה נפלאה כמעט בכל אאוטפיט.

חולצת בייסיק בטן כפפה ארוכה

 יתרונות של חולצות ארוכות לנשים

הביקוש לחולצות ארוכות אינו מסתיים אף-פעם וכך בכל עונה נתקלים בעוד ועוד חולצות שמיוצרות לפי צו האופנה. חולצות מבדים נוחים ונעימים אשר מחמיאות לגוף ושאפשר להשיג אותן בדוגמאות שונות על-גבי בדים עם טקסטורות וצבעים יפיפיים, במיני חנויות שונות ואצל מעצבים רבים, הן בחנויות פרונטליות והן בחנויות אונליין. ההיצע הגדול מאפשר לכל אישה ליהנות מחולצה ארוכה לנשים המעוצבת לפי טעמה ללא פשרות בדיוק כפי שהיא רוצה ולהעניק לעצמה מראה מחמיא, אלגנטי ומלא בסטייל.


שילוב יפהפה עם חולצות שרוול ארוך לנשים

בחירת חולצות שרוול ארוך לנשים של twenty six  יהיו מדויקות ומחמיאות לך תלויה במבנה הגוף והסגנון שלך. חולצות נכונות ייצרו עבורך מראה מחמיא ומסוגנן ויסייעו לך לבנות מלתחה שלמה שתקל עלייך ביצירת האאוטפיט המושלם שיגרום לך להרגיש הכי נוח שיש, קבלי כמה טיפים מאיתנו:

  1. חולצות טי שורט ארוכות דקות לנשים עם הדפס מיוחד יוצרת לוק מעניין משל עצמה כך שתוכלי להבטיח לעצמך מראה הורס גם בלי להתאמץ.
  2. מעוניינת בחולצה חלקה?. בחרי בחולצות בעלות טקסטורה, חיתוכים מעניינים או בחולצות עם תוספות של כפתורים או פרנזים שיעניקו לחולצה טאץ' של סטייל.
  3. בחרי בחולצה שאת מרגישה בה הכי נוח כי זה גם מה שתשדרי כלפי חוץ. בדקי שהבד נעים לך, שצווארון החולצה יושב במיקום המדויק, ששרוולי החולצה לא לוחצים מידי וכו'.

בחירה של חולצות ארוכות לנשים

בקטגוריה הקשורה למקום העבודה, נשים מעדיפות לקנות חולצות ארוכות לנשים שהן מכופתרות, הן מזכירות ולו במעט את המראה הגברי ולכן יש תחושה של עמדה ניהולית וחשובה. אפשר ללבוש לדוגמה חולצה מהממת מבד שיפון שהיא בצבע לבן ויש עליה הדפסים מרהיבים בצבע שחור. מדובר בדגם מאד מיוחד הנמכר במידות L-XS  ולאור המראה שלו נשים רבות חולצה ארוכה אפורה לנשיםמעוניינות לרכוש אותו.

בחירה של חולצות ארוכות מכופתרות

לאופנת חנות בגדים לנשים 26 יש כמה דגמים מדהימים של חולצות ארוכות לנשים שהן מכופתרות. דגם פסים בגוון תכלת הנמכר במידות 40-36 מבד פוליאסטר עם כיס מוסתר והרבה כפתורים לאורכה של החולצה. או חולצת אוברסייז בצבע וורוד עם צווארון קטן, וחוטי קשירה אשר שזורים בפתחים הקטן בשני צידי החולצה בחלקה התחתון. זהו מראה מאד מיוחד וקשה יהיה לחברות להתחרות עם דגם מנצח זה.

פסים על חולצות ארוכות לנשים מעניקים מראה מאד מחמיא כיוון שהנראות היא שהאישה היא גבוהה יותר לכאורה. לכן נשים אוהבות לקנות חולצה עם פסים בצבעים וורוד או תכלת. הבד האיכותי הוא % 100 פוליאסטר והמכירה היא של חולצות במידה one size  .
אפשרויות נוספות הן חולצות מכופתרות בדגם באקסטר פסים כחולים דקים על רקע לבן, או סטריפס הנרי אוברסייז עם כיס בחזית במידות 40-36


איך להתאים חולצה ארוכה לאישה לשאר הביגוד?

כיוון שההיצע הוא גדול, יש לכל אישה אפשרות לבחור את הדגמים המתאימים ביותר של חולצות ארוכות לנשים אשר יצרו שילוב מנצח עם פריטים נוספים שיש בארון הבגדים האישי שלה

מעוניינת לחדש את הארון עם חולצות ארוכות לנשים כמו לדוגמה חולצות טי שירט ארוכות לנשים ? את מוזמנת לעשות זאת אצלינו, ולשלב עם החולצות החדשות לנשים גם את אחד המעילים או הז'קטים שלנו שיעניקו לך הופעה מרשימה ומלאה בשיק סוחף.