רוב הנשים הנמוכות לא היו מתנגדות לקבל תוספת של מספר סנטימטרים לגובה שלהן אבל לצערנו, זה לא אפשרי. המזל שלנו הוא שבאמצעות סטיילינג נכון של twenty six, אפשר לייצר כמעט כל מראה שרוצים, להבליט את הנתונים המחמיאים שלנו ולטשטש נתונים שאנחנו אוהבות פחות. שמלות ערב לנשים נמוכות מיוצרות בגזרה שמותאמת לגוף ומייצרות מראה מושלם בהתאמה מדויקת למי שרוצה להיראות קצת גבוהה יותר.

איך להתאים שמלות ערב לנשים נמוכות?

שמלות ערב לנשים נמוכות כוללות מגוון של שמלות בסגנונות שונים לפי צו האופנה העשויות מבדים, גזרות וצבעים שונים בהתאם להעדפות ולצרכי הלקוחה, כך כל אחת יכולה למצוא את השמלה המתאימה לה ביותר שתחמיא לגזרה שלה בצורה המושלמת. 

נשים נמוכות עשויות לחשוב ששמלות ערב מתאימות ומחמיאות יותר לנשים גבוהות אבל זה לא בהכרח נכון, עם הסטייל המתאים כולן יכולות ללבוש שמלות ולהיראות הכי טוב שבהן בלי קשר לגובה. תוכלו למצוא שמלות ערב לנשים נמוכות במגוון סגנונות:

שמלות ערב קצרות1.
שמלות באורך מידי (עד מעבר לברכיים)2.
שמלות באורך מקסי (עד הקרסוליים )3.
שמלות חורף או שמלות קיץ4.
שמלות עם או בלי שרוול5.
שמלות לנשף או שמלות לאירוע ערב מיוחד6.

     

      שמלות לנשים נמוכות - הבחירה המושלמת

    בחירת שמלת ערב חייבת להיות בהתאמה למבנה הגוף ולגובה של הלקוחה במיוחד. לרוב, השמלה הכי טובה לנשים נמוכות היא שמלה עם גזרה אחידה וחלקה שבה אפשר לשלב איזשהו אלמנט מאריך וחלק שייצור אשליה של גובה ויטשטש את החיסרון של הגובה. לעומת זאת, שמלות ערב בגזרה נפוחה או שני חלקים, יעשו את ההיפך ויבליטו את חיסרון הגובה ולכן, לנשים נמוכות כדאי להתרחק משמלות כאלה ולא לבחור בהן.

    שמלת ערב איכותית לאישה

    בשנים האחרונות כבש את עולם שמלות הערב, וגם אותנו, הטרנד של שמלות עם כיווצים אשר מסייעים ליצירת מראה חטוב ויפה. ב – twenty six  חנות בגדים לנשים יש שמלות מבדים איכותיים עם תוספות שונות ומדהימות ומגוון רחב של אופציות בהתאמה מושלמת לכל אחת. אז אם את מחפשת את השמלה בשבילך, הגעת למקום הנכון! בקרי אותנו באתר ותוכלי  להתרשם מקולקציה מרשימה ועוד ממבחר ענק של בגדי ערב לנשים מחכים לכם באתר שלנו.